music ♥

niedziela, 27 grudnia 2015

COMEBACK

Witam z powrotem!

 Minęło bardzo dużo czasu, od kiedy dodałam ostatniego posta. Dwa lata... Niewyobrażalnie dużo się zmieniło,nie tylko i u mnie. Zmiany i następują w naszym 1D. Przyznam szczerze, One Direction odeszło na bok w moim życiu. Ale to co dzieje się w tej chwili w "drużynie" pozwoliło mi powrócić tutaj,przypomnieć sobie stare czasy - dobre czasy! Odejście Zayn'a z 1D zabolało mimo, że przestałam interesować się grupą. Jego opuszczenie zakuło mnie w serce- bo przecież wierzyłam w to, że chłopaki są niezniszczalni. Jednakże zmiany zawsze muszą nadejść, mimo że sami tego nie chcemy. Mam nadzieje, że nie będzie żadne z Was miało problemu jeżeli pozwolę sobie powrócić do starych czasów - tych moich ukochanych. Wracam do Was z zupełnie nową energią i jeszcze większą pasją do pisania! Witam z powrotem i zapraszam do czytania ;)

With ♥,
Julia xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz