music ♥

czwartek, 4 kwietnia 2013

"Passion"

music xx:
http://www.youtube.com/watch?v=G_pbbavq-n0



Ostatnie dwa wdechy. Wszyscy patrzą na mój decydujący ruch. Będzie as czy aut? Każdy pewnie w tym momencie zadawał sobie to pytanie. Jednak w mojej słowie kłębiło się jak chmura.Kurwa, dam radę. Jedyne słowa na jakie było mnie wtedy stać.Ona jest świetna, będzie as. Usłyszałam te słowa rozmowy chłopaka z moim trenerem. Kojarzyłam go, właściwie dużo o nim słyszałam. Ogarnełam się i podrzuciłam piłkę. Wyskok i ostry zamach. Odgłos piłki ,świst ,jakby jęk. Każdy patrzył na kierunek piłki. Ostre uderzenie w pewien punkt. Nagle wszyscy drą się ze szczęścia. Mistrzynie województwa! I ja, ta która zadecydowała o tym, podnoszona teraz przez swojego brata, który momentalnie znalazł się obok mnie.Zawsze w Ciebie wierzyłem" powiedział głos chłopaka w głowie. Zwróciłam uwagę na miejsce, w którym on stał. Teraz ani jednej żywej duszy. Jedynie jego przenikliwe oczy na moi ciele. Wszystkich dookoła roznosiła euforia, a ja wpatrzona w tamto miejsce, mówiłam sobie, że przeznaczenie i tak znów nas splącze w jedną sieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz