music ♥

sobota, 17 listopada 2012

Imaginy JJ

#1

To było zwykłe spotkanie.Tak jak zawsze.Choć przerodziło się w coś wspaniałego, zniszczyło moje życie.Był jak ekstaza, pragnełam go bardziej z każdym dniem.Widziałam to samo w jego oczach.Nie wiem czy to była miłość czy pożądanie.Trwało to 2 lata.Czy kiedykolwiek myślałam że tak się to zakończy? Na pewno nie.Gdy śpiewałeś mi o tych małych rzeczach w których nie cierpie, kiedy całowałeś mnie w głowę przed snem, gdy się kłóciliśmy zawsze nie wytrzymywałeś i wybiegałeś, kiedy imprezy były ważniejsze niż ja.Pamiętam o tym.Teraz żyję jak normalny człowiek.Może nie zupełnie, zostałam prawniczką.Łatwiej mi teraz bronić innych, sama nie umiałam tego robić.Pomagam tym, którzy mnie potrzebują, choć oni nie potrafili obronić mnie przed Tobą.Teraz siedzę nad książką z kawą.Czekam aż nadejdzie dzień w którym zrozumiesz swoje błędy, i skończysz mnie prześladować w myślach.Tak, Harry to już koniec.Ja zapominam, są inne priorytety które są ważniejsze nić Ty.

#2

Jesteś dziewczyną Stylesa od kilku miesięcy.Wiele razy miał akcje co do Twojego przyjaciela, Toma. Chłopak był gejem, ale Hazza nie mógł sobie tego w głowie poukładać co wy robicie jak jesteście sami.Zawsze robił Ci za to wyrzuty.Raz przesadzi, oberwałaś od niego.Nie wiedziałaś co się z nim dzieje.Wybiegłaś jak najszybciej z domu.Pobiegłaś do parku, ubrana tylko w dresy, buty i bluzkę z krótkim rękawem.Było Ci strasznie zimno gdyż wiadomo jesień za oknem.Jakiś chłopak podszedł do Ciebie i oddał Tobie swoją kurtkę.Podziękowałaś mu.Postanowiłaś pogadać ze swoim przyjacielem.On tylko mógł wiedzieć jak pomóc.Na piechotę zajeło Ci to jakieś 20 minut.Wchodząc do niego słyszałaś straszne jęki.Udałaś się do jego pokoju.Ten widok całkowicie Cię zamurował.Harry z Tomem uprawiali seks.Popatrzyli na Ciebie, jakby chcieli zrobić wszystko abyś tego nigdy nie widziała.Ale było już za późno.Pobiegłaś do kuchni z tamtąd wziełaś nuż. Nie miałaś innego wyboru.Wyskoczyłaś z okna z nożem w sercu.Wtedy poczułaś że na prawde serce twoje rozpadło się na miliony kawałków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz