music ♥

niedziela, 7 października 2012

Od siebie ; xx

Hej Directioners ; ))

Jak podoba wam się wygląd stronki? Mam nadzieje,że nie ma sprzeciwu.Przepraszam, że dawno nie dodawałam rozdziałów i wogóle nic nie dodawałam ale miałam sporo nauki no i rodzinka z USA zawitała więc miała przesrane.Oczywiście przetestowałam swój angielski.Jak się dowiedziałam, mogłabym się tam z ludźmi dogadać.A tak ogólnie w szkole jest nawet dobrze.Prześladujący matemtyk nadal mnie uczy ;) I nadal prześladuje ;> Wogóle to pozdro dla mojej wspaniałej,kochanej Julii i jej sis Pyśki.Mówię wam cud nie dziewczyny.Obiecałam Juleczce że napisze dla niej imgainka.Więc przy was moje drogie przyznaję się do tego że ten imagin jest prawie gotowy więc mamy świadków ;*Kończę noteczkę i pozdrawiam wszystkich.

Pozderko no i jednokierunkowych ♥!

Jula.xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz