music ♥

środa, 12 września 2012

Newsy =>

Siema , Siema drogie Directioners! ;))

Jak u Was rozpoczęcie rozpoczęcie nowego roku w gimbazjum?Wiem,niektóre dziewczyny są młodsze więc do nich także to pytanko.U mnie się jakoś powoli ciśnie.Powiem wam że w zajebisty sposób zakończyłam wakacje widząc moją nawaloną koleżankę [którą kocham i pozdrawiam ją i jej jednorożce XDD]. Długa historia.W każdym razie udało mi się poznać "ciasteczko" jak mówi mój pan od aglika.Tak, wspaniały gość.Tłumaczył nam że stopy i kostki są sexy. Poniżające,ale dobra.Co powiecie na jakąś sondę? Wymyśle dokładnie jej temat.Wiem,że mój pomysł z "Trafiony,zatopiony" był do dupy ale chciałam wrzucić coś nowego.Więc tamta akcja jest usunięta laseczki. Czekam nadal na pomysły mojej wspólniczki, Juleczki na imaginki. Wiemy że dziś przynajmniej w Warszawie była do dupy pogoda więc wysyłam wam foteczke za czasów tych "good time'ów" w wakacje.


Jula.xx





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz