music ♥

poniedziałek, 3 września 2012

imaginy JJ part 8

Idziesz na bal kostiumowy.Przebierasz się za króliczka playboya.Jesteś już gotowa choć twoja przyjaciółka  nadal się zastanawia nad strojem prosiaczka i dziewczyny z Toy Story.
-Strój kowbojki będzie lepszy, wyrwiesz jakąś dupeczke,mała.
-A ty ociekasz seksem, wiesz o tym?
Zaśmiałam się.Po całkowitym przygotowaniu się ubrałyście buty i kurtki.Taksówka zawiozła was do ogromnego budynku.Wchodzicie do ogromnego budynku w którym jest ogromna ilość ludzi.Idziecie w stronę baru.Prosisz o redbulla z wódką.
-Ja zapłacę.
Widzisz chłopaka o blond wloskach przebranego za .... hamburgera? Tak, zgadza się.Gadacie ze sobą.Tańczycie razem.
-Wiesz co ja spadam bo strasznie zgłodniałam.-mówisz do niego
-To chodźmy do mnie tam mnie spróbujesz z musztardą.



Idziesz z koleżankami do parku rozrywki.Pływacie na łabądkach, jeździcie w samochodzikach.Stojąc w kolejce po mohito wpadasz na jakąś dziewczyne.
-O sorry bardzo. Calder? Eleanor? Gdzie twój Romeo bez skarpetek?!
-Nie szkodzi.Zniknął gdzieś z przygłupami.Niestety,pomysł z pluskwą nie wypalił.-powiedziała uśmiechnięta
-Polecam GPS'a w telefonie,on działa.A mogę sobie zrobić z  tobą zdjęcie?
Robicie sobie zdjęcia.Sama Calder robi swoim telefonem zdjęcia z twoją osobą.Wpadacie na pomysł pozwiedzania atrakcji.Po zakupieniu napoju chodzicie w różne strony.Robicie jeszcze foty.Kupujecie różno kolorową watę.Kupujecie także płyn do baniek mydlanych i wygłupiacie się uwieczniając to na telefonach.
-Pomożesz znaleźć tych gwiazdorów bo moja obsługa tym nowym fonem jest w niskim stanie.-pyta
Znajdujecie chłopaków przy rollercoasterze.
El siada z Lou, Zayn z Niallem, Liam i Dannielle a na ciebie wypadło siedzenie z Harrym.
-Co tam u Flackowej?-pytasz chłopaka
Nie cierpisz go najbardziej z 1d.Jest rozpieszczony i puszczalski.
-Nie wiem o czym mówisz, ale jesteś napewno ładniejsza niż Caroline.
Kopara ci opadła.Powiedział ci komplement.
-Idź wpierdzielać trawe, Styles może to ci pomoże zmądrzeć.
-Ala takie ostre jak ty to moje faworytki.Jakbyś chciała w czasie jazdy się przytulić to mów,służę huggsami [hug-przytulanie].
-Wal się stary!
Kolejka ruszyła.Jest bardzo fajnie.Nie mówiąc zajebiście.Puszczasz barierkę a w rękach czujesz wiatr.Nagle ktoś się do ciebie przytula.Mocno ściska twój brzuch.
-Styles! Nie bądź ciota!
-A jak ja lubie się tak przytulać.Ale nie tylko...
-Co to znaczy?!!
Patrzył w twoje niebieskie oczy i złożył na nich pocałunek.Odwzajemniłaś go.Myślisz nad tym że on wcale nie jest najgorszy.Rozmawiacie i śmiejecie się chodząc po parku.
-Harry!Czekam na ciebie w domu z niespodzianką!-krzykneła dziewczyna która okazała się Caroline Flack.
Styles patrzy na ciebie zawiedziony.
-To nie tak jak myślisz!Ona robi to specjalnie!Ja z nią nie mam do czynienia!
Patrzysz na niego ze łzami.
-Pierdol się gówniarzu!Jak zmądrzejesz to zadzwoń!
Uciekasz z parku.Po tygodniu dostajesz smsa
"Nadal masz ochotę spotkać się  z pierdolonym gówniarzem?Bo on chyba zmądrzał i chce cię widzieć dziś o 16 w MSC ; **

Harreh.xx  "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz