music ♥

czwartek, 9 sierpnia 2012

Bless your soul, you've got your head in the clouds, You made a fool out of you, part 14

-Zapraszamy teraz państwa na krótką przerwę.Po niej dowiemy się o dodatkowej nominacji -powiedziała afro-amerykanka .
Reklamy.To jest to czego najbardziej nie cierpię.Papier śniadaniowy jedyne 3.30.To wspomnienie z Polski.Ciekawe co bym teraz tam robiła.Pewnie oglądałabym teraz tą galę.A teraz widzę ją na żywo.
-Zapraszamy na scenę Cherry Tatum.
Co jest kurwa?!O co chodzi?
-Cherrs leć tam!-krzyknął Jay
Zeszłam po schodach i udałam się na scene gdzie czekał ... Harry?
-Co ty tutaj z nim robisz?!-wykrzyczał
-Zaprosił mnie na gale.Znałam go zresztą wcześniej.To on pomagał mi po tym pierdolonym uczynku tego pojebanego Zayna!On ze mną pogadał!Mówił o was same dobre rzeczy!Znaczy o Zaynie,nie.Ale ceni was.Wy tego nie umiecie!
Chłopak patrzył na mnie ze łzami w oczach.Przytulił się do mnie.Płakał.Nie wiedziałam co zrobić.Przepraszałam za nic po raz kolejny.On zaczął tłumaczyć że to nie moja wina tylko Malika.To on powoduje te wszystkie kłótnie.Otarłam mu łzy z twarzy.On pocałował mnie w czoło.Wytłumaczył mi,że zaśpiewamy tą piosenkę ku pamięci taty.Podziękowałam mu za to.
-Jest coś jeszcze.Ale to po piosence.-powiedział z chytrym uśmiechem.
-Witamy państwa po przerwie!Zapraszamy teraz na występ.Młoda,piękna i utalentowana.Zaczeła od coverów na YT.Nawet wykonała "Payphone".Pochodzi z Polski.Nawiązuje współprace z 1D.Przed państwem debiut ku pamięci T.J.'a, Cherry Tatum!
Pierwsze dźwięki "TALKing".Zaczynam śpiewać.Słyszę brawa.Nadchodzi zwrotka Stylesa.Śpiewa a z nim ....Malik?On zawsze się wpierdoli.Pewnie chce abym mu wybaczyła.Musi jeszcze poczekać.

"I know you're somewhere out there
Somewhere far away"


Zakończyłam ten wykon.Poczułam łzy na policzku.Popatrzyłam w górę.

"Just call my name and i'll be there"

Wypowiedziałam te słowa po cichu.Harry podbiegł do mnie i zaprowadził na miejsce.
-Ostatnia nominacja to Debiutanci 2012.O to oni!-powiedział wokal M5
"Neon Hitch  ,,Ass back home,,"
"Ellie Goulding  ,,Lights,,"
"Cherry Tatum  ,,TALKing,,"
Jestem nominowana?!Ja pierdziele!Ta piosenka nawet nie jest na żadnej płycie.
-O wręczenie nagrody prosimy LMFAO!
Chłopaki wbiegli na scenę.Wyglądali jak zwykle oszałamiająco!
-Witamy wszystkich!Widzę że grubo dzisiaj w tym studiu!Czyżby Party Rocking?!-wykrzyczał Redfoo
-Dobra,dobra stary my tu mamy robotę,ale jaką przyjemną.Wręczamy nagrodę jednej z tych 3 fajnych dupeczek!Czaisz to?!-wykrzyczał SkyBlu
-Dobra.Więc nagrodę za debiucik tego roku otrzymuje .... wow... no to naciesz swoje oczy....Cherrs Tatum!
JAK TO?!Ja i nagroda?!Tata byłby szczęśliwy!
Pobiegłam na scenę.Chłopaki zaczeli się wygłupiać.Podnosili mnie,całowali , przytulali.Wreszcie dali mi nagrodę do rąk.
-Nie wiem co mam powiedzieć!Dziękuje wszystkim za to!Każdemu kto pomógł mi w zdobyciu tej nagrody.Zwłaszcza mojemu tacie no i przystojniakom z 1D!Chodźcie tutaj.Zapraszam także Eleanor,Danielle no i moją siostrę Diane!
Każdy wbiegł na scene.Gratulowali mi.Byłam taka szczęśliwa.Cieszyli się ze mną.Z radości podeszłam nawet do Zayna i rzuciłam się na niego.On odwzajemnił uścisk.Kochałam go.Wiedziałam co w tym momencie zrobić.Popatrzyłam mu w oczy.On cierpiał beze mnie.Cierpiał także teraz wiedząc że nie jestem dla niego.Pocałowałam go.On na początku był zdziwiony ale potem odwzajemnił pocałunek.Nasze język połączyły się w jedność.Po tym wszystkim nie mogliśmy oddychać.Chłopak był tak szczęśliwy że zakręcił mną dookoła.
-Ekhem... nie chcemy przeszkadzać ale jest coś jeszcze.Wiemy,że jesteś fanką naszego Króla Popu a i że nie dawno były twoje urodzinki to jest niespodzianka od MTV i wszystkich gwiazd!-wykrzyczał RedFoo
Na scenę wbiegła Paris Jackson! Ile niespodzianek!Ona była przepiękna!Taka podobna do tatusia!Zdolna ,wspaniała i piękna!

















-Hej Cherry.Chyba wiesz kim jestem więc się nie przedstawiam.To jaką piosenkę taty śpiewamy?-zadała pytanie z uśmiechem młoda dziewczyna
-I'll be there. Okej?
-Spoczko. No to jedziemy. Nauczysz mnie potem czegoś po polsku?-zapytała
-Nie ma sprawy.
Tą piosenke zawsze śpiewała mi mama. Uwielbiałam jej słuchać.A o śpiewaniu jej zawsze marzyłam.
Po piosence usłyszałyśmy gromkie brawa.
-Paris, to może umówmy się do kawiarni wtedy pogadamy i naucze cię trochę polskiego?
-Spoczko.Tu masz mój numer.Dziękuje ci za to że nadal pamiętasz o moim tacie.
-Nie dziękuj.To on stworzył taką magie którą każdy z nas jest zaczarowany.To jest piękne.Dziękuje ci za to że byłaś tu.-przytuliłam dziewczyne
Po pożegnaniu z córką Króla Popu doszło do rozmowy pomiędzy mną a Zaynem.Wytłumaczył mi że to wszystko było po to aby mnie uratować.Przeprosił mnie.Znowu się pocałowaliśmy.Wybaczyłam mu.Nie umiałam bez niego żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz