music ♥

niedziela, 15 lipca 2012

Myślałem, że Ty skrzywdziłaś mnie, A to ja, skrzywdziłem Ciebie. Szkoda, że tak późno pojąłem to no że tak późno zrozumiałem to, part 7

-Ludzie ogar co aż tak strasznie jest?!
-Wyglądasz .... gorgeous!!!- krzyknął Liam
Podeszłam do nich i przywitałam się z każdym.Nie zauważyłam Hazzy ,ale na razie mam go w dupie.Tatusiek się teraz pewnie gdzieś lansuje.Nie chce go widzieć.
-On tu będzie za 20 min.Przykro mi kochana takie życie.-powiedziała Diana i przytuliła mnie mocno
-Cherry, przykro mi to mówić ale Hazza pokłócił się z Caroline i chce jej zrobić niespodziankę.-powiedział Zayn podchodząc do mnie i dając mi buziaka w czoło.
Nie no fajnie popatrze jak "gołąbeczki" będą się lizać i przepraszać.Nie wyrobie chyba.Zauważyłam,że ktoś przygotował jakąś scene to można było się domyśleć co debil zrobi.Zresztą gówno mnie to nie rusza.Ja nie moge.. strasznie szybko zmienia mi się nastrój.
Nagle podjeżdża czarny samochód z którego wysiada Hazza i Caroline.Uciekłam do domu.Nie chciałam na to patrzeć.Po 10 min usłyszałam pierwsze dźwięki dobrze znanej mi piosenki.O kurwaa... Dżem - List do M. No fajnie nie ma to jak mieć wyjebane.Czy on robi to specjalnie?

"Mother, I'm writing to You this letter,
Maybe the last, but I'm sure it's the first
There is a deep, dark night
I'm sitting in my bed and there she is - she's sleeping near me"


Wyszłam na zewnątrz i widze Hazze na scenie w garniaku.Wszędzie pełno róż.Na krześle naprzeciw sceny siedziała Flack a po bokach reszta 1D i Diana.Nagle Hazza popatrzył na mnie.Chyba mu gęba opadła w głowie.Jak to do dupy brzmi.Patrzył na mnie oczami pełnymi miłości.Choć wiedziałam że tak nie jest.Nie kochał mnie tylko tą szczapę.Może nie jest mi przeznaczony.Ale ja go kocham!Strasznie i nie mogę przestać!To okropne uczucie.Wybiegłam z domu zabierając przy okazji torbę i okulary.Wszyscy się na mnie patrzyli.Widziałam w oczach Di przerażenie. Zaś chłopaków smutek.Musiałam uciec os tego wszystkiego.Ochłonąć trochę.Pobiegłam na autobus.Moi przyjaciele próbowali mnie dogonić lecz nie zdążyli.Widziałam jak płakali.Widziałam pierwszy raz łzy w oczach Zayna.On chyba naprawde mnie ocha.Nie wiem czy coś do niego czuje.Jest dla mnie wielkim oparciem.Na razie nie mam czasu ani ochoty nad tym rozmyślać.Udałam się do pierwszego lepszego baru.Przysiadłam się do barku.
-Poproszę najmocniejszego drinka jaki jest.
-To 2 razy proszę i ja płace.
-Mike?!Co ty tu robisz? Przecież pracowałeś w Polsce i miałeś tam zostać na stałe.


















-Wróciłem bo wywalili mnie z roboty.A co tam u ciebie słychać?Jak tam ten Styles?
-Nie mówmy o tym.Wole się napić.
Wypiliśmy już sporo.Strasznie kręciło mi się w głowie.Mike zaprowadził mnie do jakiegoś pokoju.Dał mi jakieś tabletki.
-To poprawi ci humor.Coś w stylu witaminek.
Połknełam 2 na raz.Nagle Mike zaczął się do mnie dobierać.
-Zobaczysz będzie ci dobrze.
Próbowałam kopać go , nawet go ugryzłam.Zaczęłam wrzeszczeć ale on zasłonił mi usta.Nagle do środka wpadł Zayn.
-Gościu albo ją zostawisz albo będziesz miał wpierdol!-wykrzyczał rozłoszczony
-Taką dziwkę znajdę wszędzie.Pamiętaj i tak cię znajde a wtedy nie będzie dla ciebie ratunku.
Malik wziął mnie na ręce i wyniósł z klubu.Było mi tak głupio i źle popełniłam taki głupi błąd.
-Kochanie, nie płacz wszystko będzie dobrze.Będe przy tobie ciągle.Nawet w nocy.
Teraz się uśmiechnełam do niego.Ja chyba myliłam się co do uczuć do tego słodkiego chłopaka.Styles był zwykłym dupkiem o którym trzeba zapomnieć.Zaś Zayn mnie kochał.Martwił się o mnie i był przy mnie kiedy go potrzebowałam.
Weszliśmy do vana.Gdy Zayn usiadł na miejscu pocałowałam go.Odwzajemnił mój pocałunek.
-Przestań.Ty nie wiesz nawet co robisz.Przecież jesteś pijana,Cherry.
-Zayn ja naprawde czuje coś do ciebie.To co czułam do Stylesa nie było nawet jakimkolwiek uczuciem.Tylko jakimś przylądkiem nie do zamieszkania.To ciebie kocham.Nie czuje się pijana.Może jedynie uczuciem jakim cię darze.Jestem teraz całkowicie poważna.
-Wiesz że też cię kocham Cherry.Bardzo cię kocham.
Połączyliśmy się w namiętnym pocałunku.Czułam się przy nim taka bezpieczna i czułam że ktoś mnie kocha.
Przerwaliśmy pocałunek bo nie mogliśmy już oddychać.
-Chyba trochę przesadziliśmy kochana.-powiedział całując mnie w czoło
Odjechaliśmy z tego okropnego miejsca.Choć miało ono teraz dla mnie jakąś wartość.Było bezcenne.Pojechaliśmy pod mój dom.
-Wszyscy się o ciebie martwiliśmy.Udało mi się ciebie znaleźć bo miałaś neta w telefonie i wyszukałem cię przez gps.Masz szczęście,Cherrs.
Udaliśmy się do domu.Po otworzeniu drzwi od razu rzuciła się na mnie Di.
-GDZIE TY DO CHOLERY BYŁAŚ?!MARTWILIŚMY SIĘ O CIEBIE!
-Już dobrze przecież jestem cała.
-Masz farta że twój tata wyjechał do Polski na kilka tyg.
-Naprawde! Wolna chata przez najbliższy czas!
Ujrzałam smutnych chłopaków którzy wchodzili przez balkon do domu.
-Cherry!Gdzie byłaś księżniczko?!Martwiliśmy sie o ciebie!-wykrzyczał Lou rzucając sie na mnie z uściskiem
Za nim przybiegł Liam i Nialler.Zaczeli mnie tak mocno przytulać że nie mogłam oddychać.
Widziałam jak Hazza i Caroline całowali się.W tym momencie mnie to nie interesowało.Teraz miałam swojego księcia w bejsbolówce.
Malik podszedł do mnie i złożył na moich ustach pocałunek.
-Bardzo cię kocham Cherry Tatum.
Słyszałam właśnie gwizd i oklaski tych co byli w środku ale odczuwałam na sobie stęskniony wzrok Stylesa.
****************************************************************************************
Taki rozdzialik.Trochę się w nim dzieje.Mam nadzieje że jest ciekawie.Dodam kolejną część opowiadania jeśli dojdzie mi jeszcze 7 wyświetleń.

Jula.xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz