music ♥

środa, 18 lipca 2012

Clothes are not required, for what we got planned Ooh, girl your my desire, your wish is my command Treat you like a princess, ooh girl your so delicious part 9

W tym momencie do domu wpadł Paul.Był roztrzęsiony.
-Cherry bardzo mi przykro.-podszedł do mnie i przytulił
-Znałem twojego tate bardzo długo.Pamiętam cię jeszcze jak byłaś malutka.Jak nosiłem cię na barana.Bardzo cię kochał.Kazał mi coś tobie przekazać.
Wziełam od niego list.Bałam się co w nim jest.
"Droga Córeczko!

Jeśli czytasz ten list to znaczy że już więcej się nie zobaczymy.Bardzo cię kocham i będę kochał.Ale mam teraz ważniejszą rzecz do przekazania.Zanim związałem się z twoją matką moją dziewczyną byłą Beata, matka Diany.Ona wtedy zaszła w ciąże chociaż o tym nie wiedziałem.Uciekła ode mnie do innego miasta.Potem spotkałem twoją matkę , zakochałem się i ona także zaszła, w ciąże.Po 2 latach Beata znów wprowadziła się niedaleko nas i wspomnienia powróciły.Ale nie chcieliśmy o niczym mówić.Może mi to wybaczysz... Kiedyś po tych latach ... znów mnie będziesz kochać tak jak dawniej.Zawsze ci to chciałem powiedzieć ... Jesteś taka podobna do matki... jesteście takie piękne... jak przyszłaś na świat cieszyłem się tak jak nigdy wcześniej...mam coś dla ciebie.Gdy twoja mama odeszła napisałem to.Mam nadzieje że we współpracy z chłopakami przyda ci się taki utwór.Przede wszystkim życzę ci szczęścia i dużo miłości z Harrym.Wiem,że on bardzo cię kocha.Mam nadzieje że jeszcze może kiedyś się spotkamy.

Twój tata.xx"

Nie wiedziałam co teraz powiedzieć.Przekazałam list Dianie.Diana, moja najlepsza przyjaciółka jest moją siostrą.Byłyśmy do siebie podobne.Każdy nam to mówił.Ale żeby aż siostry?Może będzie fajnie.Zaciekawiła mnie ta piosenka.Miałam do niej nuty i tekst.Wziełam gitare i zaczełam grać.

"I know you're somewhere out there
Somewhere far away
I want you back
I want you back
My neighbors think
I'm crazy
But they don't understand
You're all I have
You're all I have


 At night when the stars
light up my room
I sit by myself
Talking to the Moon
Try to get to You
In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

I'm feeling like I'm famous

The talk of the town
They say
I've gone mad
Yeah
I've gone mad
But they don't know
what I know

Cause when the

sun goes down
someone's talking back
Yeah
They're talking back


 At night when the stars
light up my room
I sit by myself
Talking to the Moon
Try to get to You
In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

Do you ever hear me calling?

Cause every night
I'm talking to the moon
Still trying to get to you

In hopes you're on

the other side
Talking to me too
Or am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

I know you're somewhere out there

Somewhere far away"


Wszyscy w tym momencie płakali.Ja wiedziałam że muszę być silna.Ból nie może ze mną wygrać.
-Proszę nie płaczcie on by tego nie chciał.On chce abyśmy byli silni.Mam prośbę.Chce nagrać to na płyte.Chce żeby Harry to ze mną zaśpiewał.Wybacz mi Zayn.To będzie hołd ode mnie i od Stylesa.
-Rozumiem cię.Nie ma sprawy.Bardzo cię kocham i zawsze będe przy tobie.-powiedział i przytulił mnie
-W takim razie jeśli chcecie możemy to nagrać nawet dziś.Tylko niech Hazza przyjdzie.
Zadzwoniłam do niego.Pierwszy sygnał....drugi...
-Słucham cię
-Harry mam piosenkę i muszę dziś ją z Tobą nagrać.Tata ją napisał...
-Dobra ja podjade do studia więc już jedź.
-A co z Caroline?
-Pogadamy na miejscu.
Rozłączył się.Chyba wiem do czego doszło.
-Cherry pogadamy?-zapytała Di
Poszłyśmy na bok.
-Ja o niczym nie wiedziałam.Jest mi z tym źle że mnie oszukiwali.I że mój prawdziwy tata nie żyje.
-Nic się nie stało kochanie.To oznacza że mogę cię nazywać twoją siostrą?-zapytałam
-Oczywiście siostrzyczko!-przytuliłyśmy się
-Cherry jedziemy do studia.-powiedział menago
-Tylko się ubiorę.
Pobiegłam na górę.Ubrałam ten zestaw. i zbiegłam na dół.Wsiadłam do samochodu i po 20 min byliśmy przy studiu.Widziałam opierającego się o ściane zapłakanego Harrego.Co ta suka mu zrobiła?!
Pobiegłam do niego i przytuliliśmy się.
-Nie chce teraz o tym gadać.Nagramy to i pojedziemy do MSC.
Weszliśmy do studia.Staliśmy już przy mikrofonie i zaczeło się.Po 3 h skończyliśmy.Wyszło to całkiem ciekawie.Podziękowałam wszystkim i pojechałam z Hazzą do MSC.Tam dowiedziałam się ,że Flack nie była w ciąży tylko robiła to dla seksu.Było mi tak z tym źle a co mówić o Harrym.Chłopak naprawde ją kochał.Wróciliśmy do domu a tam zastałam śpiącego Zayna w moim pokoju.Umyłam się i odeszłam w świat snu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz