music ♥

poniedziałek, 2 lipca 2012

Can you feel the love? This is love. part 4

onGdy dojechaliśmy do kina Harry wybiegł z samochodu i otworzył mi drzwi.
-Dziękuje - zarumieniłam się, pewnie wyglądałam jak burak
-Dla takiej damy, wszystko -uśmiechnął się szeroko
Zastanawialiśmy się po wejściu do kina jaki film wybrać.Jednoznacznie musiało paść na horror.No oczywko, Mr.Styles chciał się miziać.Tylko to mi wpadło dono ngłowy gdy wybieraliśmy seans.Kupiliśmy jeszcze popcorn i cole.Gdy udaliśmy się do sali złapały nas jeszcze jakieś fanki.
-Hazza, moge zdjęcie z tobą i twoją dziewczyną?-zapytała jedna z fanek
-Ale ja nie...
Przerwał mi Hazza,który dał buziaka w policzek do zdjęcia.Nie no świetnie.Niech cały świat się dowie z kim spotyka się jeden z 1D.
-A moge wiedzieć jak masz na imie?-zapytała kolejna fanka
-Cherry ale mówią na mnie Cherrs.
-Śliczne.Moge z Tb foteczkę?-zapytała uradowana
Zrobilam sobie z nia kilka zdjec i nastepnie usiedlismy na swoich miejscach w sali.Film nie byl az tak straszny ale Styles zaczal udawac placz dziewczyny i ja sama tez wpadlam w podobny stan.Po filmie kupilismy jeszcze po shake`u w McDonaldzie.Hazza potem pojechal ze mna do domu.
-I jak tam film dzieciaki? - zadal pytanie tata
-Byl swietny.A co robiliscie z Dianka ?
-Diane odwiedzil ten blondynek, Niall tak ?
-Uu to widze ze sie cos szykuje .
Wszyscy zaczelismy sie smiac a po schodach schodzili juz Horan i Di.
-To skoro Niall juz uwolnil sie z pokoju Diany to bedziemy sie zbierac.
Nie chcialam ich zatrzymywac bo wiedzialam ze jutro maja wywiad.
-To w takim razie dozobaczenia za kilka dni .-pozegnalam sie smutnie
-Ona o niczym nie wie?Widzimy się jutro na tym wywiadzie,udzielasz go razem z nami a Di nas szykuje- powiedział z iskierką w oku , uśmiechnięty Hazzio
-Żartujesz chyba?Ja nie mam w co się ubrać!
-Cherrs ,spoko ja o to już zadbałam - oznajmiła uśmiechnięta DI
-Dobra my spadamy do chłopaków.Narka-powiedział Niall który pożegnał się ze mną i Dianą buziakiem w policzek
-Pa dziewczyny. - powiedział Harry podchodząc do mnie z zamiarem buziaka w szyje.
Poczułam jego usta i ten oddech na swej szyi.Pozwoliłam ponieść się chwili i pozwoliłam się tam pocałować.
Gdy wyszli z domu usłyszałam tylko krzyk Diany:
-Masz wszystko dokładnie mi opowiedzieć!
***************************************************************************************
Kolejny rozdzialik.Czy to krótkie czy długie nie wiem.Ale chce was poinformować,że nawiązuje współprace jeśli chodzi o imaginy z moją przyjaciółką i właściwie imienniczką.Więc będzie miło jak zostawicie po sobie jakiś ślad w formie komentów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz