music ♥

czwartek, 5 lipca 2012

And now it's clear to me That everything you see Ain't always what it seems , part 5

Opowiedziałam mojej przyjaciółce o wszystkim.Okazuje się ,że ona umówiła się z blondynkiem na randkę.Czuje,że będzie z nich niezła para.
Umyłam się , poszłam położyć się do łóżka ale odechciało mi się spać.Pomalowałam sobie paznokcie i od tego zapachu zapadłam w głęboki sen.Rano obudził mnie dzwonek.
-Nie no spoczko , mój pierwszy wywiad.Trzeba się szykować.
-Cherry wstawaj!Robimy cię na bóstwo.
Wstałam w przesłodkiej piżamie z królikiem wcinającym marchewkę.
-Mam świetny zestaw dla ciebie ,miśka.
Zobaczyłam te wspaniałe ciuchy i od razu wpadłam do łazienki aby się w nie przebrać.
Wyszłam z toalety i usłyszałam gwizd taty.
-Już zero prywatności w tym domu , daddy?
-Spokojnie , ale jestem dumny ze swojej córci.
Przytuliłaś swojego ojczulka najmocniej jak umiałaś.
-Dziękuje ci tatku że zabrałeś mnie tu.
-Dla mojej utalentowanej córki wszystko.
-Ekhm, czuje się zazdrosna!-onzajmiła Di
Zrobiliśmy wspólnego przytulaska.
-Młoda czas na make up!
Nałożyła Di na mnie delikatny makijaż.
Zauważyłam,że Diana miała na sobie takie ubranko.
Gdy wyszłyśmy gotowe na zewnątrz czekał na nas van chłopaków.Weszłyśmy do niego.
-Witam.Jestem Paul i zajmuje się chłopaki jako menadżer.
-Miło mi poznać.Ja jestem Cherry a to Diana.
-Wiem już od chłopaków.Oni już czekają w studiu na nagranie wywiadu.
Jechaliśmy samochodem 30 min.Słuchaliśmy DJ Tiesto i nawet usłyszałyśmy Roberta M. Dziwne,że polak przebił się ze swoją muzyką tak daleko.
Gdy dojechaliśmy do miejsca w którym miał odbyć się wywiad byłyśmy zdumione ogromnym budynkiem.
Weszliśmy do środka i od razu podbiegli do nas chłopaki.Zrobiliśmy wspólnie przytulaska.
-Widzę ,że jesteście gotowe więc nie potrzebujecie poprawek.-powiedział Horan
-Niall, ty lubisz być malowany więc leć przecież sam powiedziałeś że fajna dupa z tej charakteryzatorki.-oznajmił Zayn
Zauważyłaś,że Diana posmutniała.
-Sorry chłopaki ale my musimy chwile pogadać.Wybaczycie?-zapytałam
-Lećcie ja się do damskich spraw nie mieszam.- powiedział Liam
Poszłam z laską na kawe.
-Zależy ci an nim Di.Widze to po twoich oczach.
-Nie wiem czy można to tak nazwać ale chyba go kocham.- oznajmiła
-Ale może to tylko zauroczenie?Nie chce żebyś cierpiała skarbie.
-Wiem,że mogę zawsze na ciebie liczyć. Dziękuje ci kochana.- wypowiedziała te słowa z pięknym uśmiechem na twarzy i przytuliłyśmy się.
-Dziewczyny za 5 min wywiad chodźcie już -krzyknął Lou
Poszłyśmy już do studia.Zauważyłaś ,że Niall gada z tą charakteryzatorką.
Zaś Hazza z jakąś laską, która zaczyna go przytulać.Kurde ja to zawsze wpieprze się w jakieś gówno.
Siadasz na kanapie pomiędzy Zaynem i Dianką.
-Ślicznei wyglądasz , Cherrs.
-Heh, dzięki. A ty zwykle jak bad-boy.- oznajmiłam mu
Uśmiechneliście się do siebie.Nadszedł czas na transmisje.
-Witam państwa! Nazywam się Caroline Flack.
-Witam!Ja jest Olly Murs.A przed wami w całej okazałości One Direction z nową piosenkarką Cherry Tatum. Wraz z nią jej przyjaciółka i charakteryzatorka Diana Keattes.
-Więc rozpocznijmy wywiad.Jesteście młodymi muzykami.Wasze płyty sprzedają się na całym świecie skąd dowiedzieliście się o takiej nieznanej artystce? -zadała pytanie Flack
-Cherrs dodawała filmiki na YT.Miała ogromną ilość wyświetleń i któregoś razu zobaczyliśmy filmik i tak pomyśleliśmy "niezła laska z fajnym głosem , takiej osoby potrzebujemy do naszego zespołu". - odpowiedział Zayn
-Jaka była twoja reakcja Cherry na taką współprace?- zapytał Olly
-Na początku myślałam,że to jakiś żart.Ale gdy dostałam telefon od wytwórni cieszyłam się ze współpracy.
-A współpracowałaś z kimś wcześniej?- zadała to pytanie Caroline
-Pomagałam w chórku Nicki Minaj do "Super Bass" i współpracowałam z Beyonce do piosenki "Halo".
-No widzę,że masz niezłe znajomości.Nicki Minaj nasza baddest bitch.Chłopaki powiedzcie nam teraz czy z kimś się spotykacie?- zadała pytanie Flack
-Przyznam,że mam dziewczyne.I chyba można domyśleć się kim ona jest.Pozdrawiam i całuje Danielle.- powiedział Liam
-Caroline, ty chyba nie musisz się mnie o to pytać.- powiedział Hazza a prezenterka spiekła buraka
-A co z wami,Niall?
-Powiem,że jest pewna piękność która jest tutaj z nami w studiu i nawet siedzi z nami na tej kanapie.-powiedział szczęśliwy Niall
Diana teraz spiekła buraka.Gościu pocisnął.No to będą mieli na dupie paparazzi.
-Ja też spotykam się z pięknością i ona siedzi obok mnie.- odpowiedział Zayn i złapał mnie za ręke.
Co on odpierdala.Co mu odwaliło.Dobra zróbmy dobrą minę do złej gry.Uśmiechnełam się i zauważyłam że Styles dziwnie posmutniał.
-Takiej laski każdy może wam pozazdrościć.Przyznam,że Cherrs jesteś w moim typiem. Więc wiesz "call me maybe".- powiedział Murs i puścił oczko
-Nigdy nic nie wiadomo.
-Więc Cherry skoro śpiewałaś z Nicki Minaj zaśpiewasz nam "Super Bass" - zaproponowała ze złością prezenterka
-Tak, ZARAPUJE tą piosenkę. - zaznaczyłam dość mocno drugie słowo i zauważyłam że chłopaki się śmieją.
Dostałam mikrofon  i zaczełaś rapować.

 This one is for the boys with the boomin' system
Top down, AC with the coolin' system
When he come up in the club, he be blazin' up
Got stacks on deck like he savin' up
And he ill, he real, he might gotta deal
He pop bottles and he got the right kind of bill
He cold, he dope, he might sell coke
He always in the air, but he never fly coach
He a mothafuck'n trip trip, sailor on the ship ship
When he make it drip, drip kiss him on the lip, lip
That's the kind of dude I was lookin' for
And yes you'll get slapped if you're lookin' hoe
I said, excuse me you're a hell of a guy
I mean my, my, my, my like pelican fly
I mean, you're so shy and I'm loving your tie
You're like slicker than the guy with the thing on his eye, oh
Yes I did, yes I did, somebody please tell him who the eff I is
I am Nicki Minaj, I mack them dudes up, back coupes up, and chuck the deuce up 



Gdy skończyłam usłyszałam brawa.Usiadłam ponownie na kanapie.
-Dziękujemy za przybycie.Życzymi wspaniałej współpracy zaś państwu miłego dnia.- powiedział prezenter
Gdy wstałam zauważyłam,że idzie w moim kierunku ta blondi Flack i walneła cię z łokcia.
-Takie zagrywki to tylko pietnastolatki robią ,stara ruro.- powiedziałam ze złością
Ona uciekła do pokoju.Zayn , Liam,Lou i Niall zaczeli mi bić brawa zaś Harry pobiegł za nią.
-Po co to robisz? Inni też mają uczucia! - wywrzeszczał Hazza
-Ty masz moje w dupie, skurwysynu! - wykrzyczałam mu te słowa z ogromnym bólem.
Chłopaki podbiegli do mnie wraz z Di i zaczeli  przytulać i uspokajać. Polały mi się łzy po policzkach.
Co on sobie wyobraża?!Spotyka się ze mną całuje, przytula, prawi komplementy a teraz ma na mnie wyjebane.
-Nie wiem jak wy ale ja mam ochotę się zabawić.Idziecie ze mną? - zapytałam
-PARTY HARD! YEAH BUDDY! - wykrzyczeli te słowa na głos
4/5 1D zawiozło nas do domu.
-Za godzine jesteśmy po was.Szykujcie się będzie dobra faza.- krzyczał Zayn
Wbiegłyśmy do domu a potem do pokoju.
- CO JA NA SIEBIE WŁOŻE?! - wykrzyczałam te słowa dość głośno
-Muszę przecież wyglądać zajebiście jakoś odegrać się na nim.
-Pomoge ci.Ale błagam nie igraj na czyichś uczuciach.Zayn naprawde cię bardzo lubi. - powiedziała Di
-Kochanie znasz mnie.On jest taki słodki i kochany nawet bym nie umiała.
Założyłam na siebie to z czarnymi butami . Zaś Di  sukienke kurtke i czarne buty.
Byłyśmy już gotowe.Czekałyśmy chłopaków 5 min.
-Świetnie wyglądacie laski.- powiedział Zayn dawając buziaka w policzek
Po 20 minutach byliśmy w klubie "Euphoria".Usiedliśmy przy dużym stoliku.
-To ja z Zaynem pójde po drinki.- wziełam go za ręke i wyrwałam do baru
Wziełam dla siebie i Di mohito dla reszty red bulla z wódką.
-Prosze procenty.Pożyczam teraz naszą wokalistke na parkiet.- powiedział Zayn.
Zaczeliśmy tańczyć.Pod wpływem alko nasze tańce zmieniły się w macanki.Czułam dotyka Zayna na swoim ciele.Był on delikatny , nie zachłanny.
Zauważyłam jakiegoś gościa w lokach tańczącego z blondi.Bardzo się obmacywali.To Harry i ta 'blondi' małpa.Wybiegłam z klubu nie wytrzymałam.Ja chyba go kocham ,on spotyka się raz ze mną raz z kimś innym.Nie chce go znać!Miałam ochote ostro się nawalić.
-Wiedziałem,że cię tu znajde.
To był Zayn.Przytuliłam się do niego.
-On nie jest ciebie wart.Chociaż to mój przyjaciel to sądze że to męska dziw...
Zasłoniłam mu usta.Wiedziałam o co mu chodzi.Wyjmował właśnie papierosa z paczki.Poczęstował mnie.Wziełam jednego, przypomniały mi się czasy gdy nie odkryłam jeszcze swego talentu i paliłam papierosy ze znajomymi w skate parku.Poczułam tytoń w płucach.Brakowało mi tego.Paliliśmy i gadaliśmy.Gdy skończyliśmy szlug time poszliśmy do barku.
-Dla nas coś mocniejszego.-powiedział Zayn
Barman popisywał się przed nami różnymi sztuczkami.Dziwnie to wyglądało ale chciałabym też tak robić.
-Dla specjalnych klientów za darmo kolejne 5 szklaneczek.- powiedział barman i puścił do mnie oczko
-Yyy..Marc dzięki.- powiedziałam
Wypiliśmy już 6 szklanek.
-No to choć teraz się pobujamy.- oznajmił pijany Zayn
Wyciągnął mnie na parkiet.Tańczyliśmy wolnego.Czułam się bezpiecznie w jego ramionach.Nagle ktoś szarpnął Zayna:
-Zayn skończ to gówno!Odbierasz mi dziewczyne!Kolejną! - krzyknął loczek
- A ja widzę ,że zająłeś się już tą suką!Wal się Styles!Myślałam że ci na mnie zależy ale ty tylko chciałeś się zabawić mną!Zayn , idźmy stąd!
-Dobra zostawmy go.Niech przemyśli to co robi.
Nie zasługujesz na nią Styles! Tylko ją wykorzystujesz.- powiedział Zayn
Jak na pijanego mówił zupełnie poważnie.Wyszliśmy z klubu.Nagle ktoś złapał mnie za ramie.
-Młoda gówniaro zostaw go!On cię nie kocha.Jesteśmy razem.Więc nie wpierdalaj się w nasz związek.- to była ta szmata Flack
W tym momencie miałam tego dość.Trzasnełam jej w pysk z taką siłą że aż się przewróciła.\
-W dupie mam tego twojego zasranego loczka i wasz związek!Idź mu zrób loda bo już chyba na to czeka!
Uciekłam z Zaynem do taksówki.Jechaliśmy jakieś 25 min.Ale nie byliśmy przy moim domu.
-To moje mieszkanie.Nie zostawie cię w takim stanie samej.
To było kochane.Zapłaciliśmy za taksówke i udaliśmy się do Zayna.Mieszkanie miał ogromne w męskim stylu.
-Tu będziesz spała.Ja usne na kanapie.
Głupio mi,że musi spać na kanapie.Taki słodziak jak on.
-Skoro tak to ja zrobie coś do zjedzenia.- oznajmiłam chłopakowi
On włączył telewizje i zawołał mnie.
-Z najnowszych wiadomości wynika że Harry Styles nadal spotyka się z Caroline Flack.Można zauważyć ich wychodzących z klubu Euphoria.Ale także jego przyjaciel znalazł sobie towarszyszkę.Zayn wybiegł z klubu z współpracującą z ich grupą piosenkarką , Cherry Tatum.Czy wyjdzie z tego jakiś związek?Co było powodem kłótni i bójki pomiędzy Caroline i Cherrs?Czyżby zazdrość albo zdrada? Tego dowiemy się wkrótce.
Wszędzie o tym gadają.Mam tego dość.
-Zayn jedzenie gotowe.- krzyknełam bo chłopak właśnie brał prysznic.
Usiadłam przy stole nakładając jedzonko.On przyszedł w samym ręczniku , przytulił mnie i dał buziaka w policzek.
-Dziękuje ci że ze mną tu jesteś bo chyba bym zgłupiał.- powiedział
-To ja tobie dziękuje że się mną zająłeś
Przytuliłam chłopaka raz jeszcze.Usiadł następnie do stołu i wcinał spaghetti.Gdy zjedliśmy ja poszłam się wykąpać.Użyłam płynu do kąpieli o zapachu brzoskwini z cukrem brązowym.Zapach był wspaniały.Zauważyłam także na szafkach mnóstwo jakichś odżywek żeli do włosów itp. Miał tego sporo.Widać że dba o swoje włosy.Wyszłam z toalety w samym ręczniku.
-No takiej figury to ci każda może pozazdrościć.- powiedział patrząc na mnie wzrokiem drapieżnika
-No fajnie a mogę jakieś ciuchy?
-Dla mnie możesz być tylko w tym- powiedział uśmiechnięty , przytulił mnie pocałował w czoło i dał jakieś dresy i bluzke z napisem "Im sexy and i know it".
-To chyba jakiś żart?- zaśmiałam się
-Ja nie żartuje , Cherrs.
Poszłam się położyć.Zayn udał się do salonu na kanape.Po 10 minutach przyszłam do niego weszłam pod kołdre, przytuliłam się i powiedziałam:
-Boję się spać sama a no i zimno  mi będzie.
-Ile można było czekać aż wreszcie to powiesz? - zapytał z uśmiechem.
Poszliśmy razem spać.Czułam jak przytula mnie od tyłu.
*****************************************************************************************************************
Trochę to długie ale to właściwie lepiej.Za nie długo kolejna część.
Jula  Xxx





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz