music ♥

sobota, 23 czerwca 2012

No one to trust, On my own, I was lonely : part 1

Wiecie jakie przesrane życie ma dziewczyna w wieku 17 lat, która jest zakąpleksiona i chodzi do szkoły dla artystów? Pewnie tego nie doświadczycie.Wasze cholerne szczęście... Niby mam zgrabny tyłeczek, ale moja twarz przy modelkach to beznadzieja. Tak, mam talent... podobno świetnie śpiewam.Dostałam już propozycje śpiewania w zespole brata, ale po co rozwalać sobie życie aż tak bardzo i śpiewać z bratem?
-Tatum słuchasz mnie do cholery?!
Tak, nazywam się Cherry Tatum. A ten bulwers wypadł z ust mojej przyjaciółki Diany.
-Dianka, zawsze cię słucham tylko teraz był wyjątek. Popatrzyłam na nią wzrokiem niewinnego pieska.
-Mamy koniec roku. I ty mnie zostawiasz na całe 2 miesiące?! Jak możesz?!
Niestety, wyjeżdżałam z ojcem do Anglii.Miałam tam rozpocząć swoją karierę.Miał mi w niej pomóc jakiś zespół.Nie pamiętam nazwy.Ale w każdym razie 5 chłopców.
-Diana sorra ale muszę spadać się pakować jutro wylot o 6.
Pożegnałyśmy się. Widziałam łzy w jej oczach. Ja sama też płakałam niesamowicie.Nie poznałam siebie. Ale jestem pewna że będę tęsknić za tą piękną mordeczką.
Dojazd skuterem do domu zajął mi 5 min. Wchodząc zdjełam conversy i płaszczyk.Poleciałam na góre się spakować.Zajęło mi to 2h. Niby najbardziej potrzebne rzeczy miały być a tu nagle 4 walizeczki. Coś czuje,że  tatuś pobawi się chyba w tragarza. Umyta i gotowa do snu ułożyłam się na swoim łożu.Kurde, jutro moje życie zmieni się o 360 stopni ... Z taką myślą usnełam na miekkiej poduszce.

***********************************************************************************

BOHATEROWIE:


Cherry Tatum [17] -  uczęszcza do szkoły dla artystów. wyjeżdża z ojcem do Angli aby rozkręcić swoją karierę. Uwielbia czarną orchidee, fotografie i styl vintage.








Diana Keattes [17] - przyjaciółka Cherry. chodzi z nią do szkoły choć jej powołaniem jest taniec.uwielbia białą czekolade, deskorolkę i brązowe oczy.









One Direction - zespół angielsko-irlandzki w składzie :
*Harry Styles
*Liam Payne
*Zayn Malik
*Niall Horan
*Louis Tomlinson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz