music ♥

sobota, 23 czerwca 2012

Imaginy JJ, part 2

#1

Idziesz z Niallerem na gale MTV.Nie wiesz co na siebie włożyć.Wybierasz się z przyjaciółką na zakupy.Wchodzicie do ostatniego sklepu, aby wreszcie złapać upragnioną zdobycz.Widzisz, że Niall śmieje się i flirtuje z ekspedientką.Jesteś cholernie zazdrosna.Szukasz sukienki i czujesz czyjąś rękę na swojej:
-Przepraszam panią, ale to ja ... {names} co ty tu robisz?
-Mogłabym powiedzieć to samo.Przyjechałam kupić sobie jakąś sukienkę, a widzę że ty się świetnie bawisz  z tą panienką.
On zaczyna się śmiać.
-Kochanie, ale przynajmniej taka robota robota popłaca.
Macha Ci torbą z logo sklepu przed oczyma.Rzucasz się na chłopaka i całujesz go po policzkach.

#2

Chcesz zrobić kolacje dla Liama i oznajmić mu że jesteś z nim w ciąży. Boisz się jego reakcji. Jeżeli chłopak mnie nie kocha?Może nie będzie chciał tego dziecka?
 Postanawiasz zrobić zapiekankę z kurczakiem i szpinakiem.Zostały ci 2h.Wstawiasz zapiekankę do piekarnika i idziesz się szykować.Czyta i ładnie ubrana zastawiasz stół.Do drzwi dzwoni ktoś.Otwierasz i widzisz Liama trzymającego balony w rękach.Dajesz mu buziaka i idziecie zjeść.Chłopak zjadł już swoją porcje a ty nawet nie dotknęłaś jej palcem.Payne patrzy na ciebie wzrokiem niewinnego szczeniaczka.
-Kochanie,musze Ci coś powiedzieć.Wiem,że jestesmy młodzi i jeżeli nie będziesz tego chciał ja odejde.
-Ale o czym ty mówisz?- spytał zdenerwowany
-Zostaniesz ojcem małej Emilly ...
On zwala stół i biegnie w twoją stronę.Przytula cię i podrzuca tobą w górę.
-Jestem taki szczęśliwy!Zawsze chciałem mieć dziewczynkę!Dziękuje Ci!Ale nazwijmy ją Adrianna Emilly.
Śmiejąc się zaczynacie się całować.

#3

Czytasz w bibliotece książkę.Jak zwykle jakieś romanse.Wspaniała miłość,niebywała akcja,wzloty i upadki bohaterów.W tym momencie czujesz na szyi czyjś oddech.
-Kochana, właśnie trafiłaś na gościa, który zmieni twoje życie w jeszcze piękniejszą bajeczkę.
Odwracasz się i widzisz Louisa Tomlinsona we własnej osobie.

#4

Wybierasz się z koleżanką na jarmark.Tam spotykacie cygankę, która przepowiada przyszłość.Podchodzicie do niej.
-Jak masz na imię młoda kobieto?
-[names]
-Moja droga!Szczęście uśmiechnie się do Ciebie za :
5...
4...
O co tej  kobiecie chodzi?
3..
2..
Ona chyba jest naćpana -,-
1...
-Przepraszam, gdzie jest toaleta?
Widzisz wspaniałe zielone jak łąka oczy, pokręcone loczki i te cudne dołeczki na policzkach.Wiesz już, że on będzie twoją jedyną miłością , jedynym narkotykiem.


#5

Jesteś po wypadku.Nie masz przyjaciół ani rodziny.Leżysz już w śpiączce 2 tyg.Gdy się  budzisz widzisz w pokoju pełno balonów, bukietów z kwiatami oraz czekoladek.Zauważasz przy swoim gościa w bejsbolówce.Nie wiesz czy go obudzić czy dać mu jeszcze "poślinić poduchę"
-Hej mała.Przyspałem trochę? - pyta z uśmiechem i zaspanym głosem
-Nie wiem kim jesteś, co tu robisz,ile spałeś, ale CO TY DO CHOLERY TU ROBISZ?!
-To ja doprowadziłem do tego wydarzenia.
 Zaczyna cię przepraszać i błagac o przebaczenie ze łzami w oczach.
-W pewnym sensie jest mi miło, bo spotkałam taką wyjątkową osobę jaką jesteś....
Całujecie się i jecie wspólnie czekoladki oglądając "Gdzie jest Nemo?".

#6

Postanawiasz pójść na dietę. Chcesz pięknie wyglądać w bikini, bo lato już za miesiąc.
Idziesz do sklepu ze zdrową żywnością.
Do koszyka wpada ci chleb "Wasa", ser biały,łosoś,mleko.
Idziesz w stronę półki z płatkami śniadaniowymi.Gdy sięgasz po "Granole" ktoś muska delikatnie twą dłoń.Widzisz super blondyna z niebieskimi oczętami.
-No ładnie,ładnie.Czyżby Mr.Horan przechodził na diete? -pytasz z rozbawieniem
-Chyba żartujesz?! JA I DIETA?! To tak jak Doda i Ronaldo.Nawet się w kupę nie łączy.
  To dla Hazziątka. Tylko ten chłopczyk ma takie zachcianki.
Śmiejecie się i wymieniacie nr telefonów.


**************************************************************************************
Ehh jest jeszcze więcej. Za nie długo będzie pewnie opowiadanie. Obmyślę coś i od razu wstawiam. Moja przyjaciółka i jej tekst:"No młoda! Dajesz! Wrzucaj już te imaginki!Bo nudą wieje". Dziękuje ty jedyna dajesz mi kopa w dupę abym wzieła się za robote ;**. A i piszcie w komenatch wasz TT     X.xx.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz