music ♥

piątek, 22 czerwca 2012

Imaginki JJ , part 1 x.x

#1

Idziesz z Liamem do centrum handlowego. W pierwszym sklepie od razu wpada Ci w oko sukienka.
-Kochanie ,błagam! Chodź ze mną.Przecież wiesz, że zawsze dobrze mi doradzisz.
Twój chłopak zgadza się choć nie jest do końca z niego szczęśliwy.\
Przymierzasz sukienke.Wydaje Ci się,że leży na Tobie bardzo dobrze.Liam sądzi,że powinnaś założyć białą w granatowe paski.Jesteś na siebie zła, bo sądzisz, że jesteś za gruba i to jest pewnie problemem. Zła wybiegasz ze sklepu. Chłopak biegnie za Tobą.
-Liam jak możesz kochać taką grubą świnie jak ja ?! Co ty we mnie widzisz?!
-Widzę w Tobie wiele rzeczy, jesteś najpiękniejsza dla mnie.Na zawsze.Nawet jak będziemy starzy. Dla mnie zawsze jesteś najpiękniejsza!Nawet teraz z tym rozmazanym makijażem na twarzy. Dajesz mu kuksańca w brzuch, wycierasz łzy z twarzy i biegniecie kupić obie sukienki.

#2

Wybierasz sie z Zaynem na basen.Wiesz,że chłopak ma problemy z pływaniem.Idziecie do przebieralni.Wychodzicie z nich i pierwsze co robicie to udajecie się do jaccuzi. Chlapiecie się wodą.
-[twoje imię], wiem że wspaniale pływasz i głupio mi,że przy Tobie będę wyglądał jak pipka, dlatego mam prośbę. Mogłabyś nauczyć mnie pływać?
Zamurowało cię. On sądzi, że przy Tobie będzie wyglądał jak"pipa"? Czy on coś wziął?
-Kochanie, oczywiście. Ale nie boisz się? Znaczy nie możesz bać się mnie tylko wody...
On zaczyna patrzeć na Ciebie. Podpływa i daje ci buziaka w usta. Ty z uśmiechem wyciągasz go z tej gorącej wody i biegniecie do największego basenu.

#3

Idziesz ulicą i zaczynasz rapować "Starships" Nicki Minaj. Masz wszystkich w dupie, najważniejsza jest teraz ta nuta. Poruszasz się w rytm muzyki. Nagle ktoś na Ciebie wpada.
-Uważaj jak chodzisz!! - krzyczysz na tą postać.
Nagle ukazują ci się prześliczne zielone  oczka , loczki niebywale poskręcane i uśmiech z dołeczkami.
-Sorry, ale nie zauważyłem Cię. Może w ramach przeprosin udasz się ze mną na kawę? Choć zacznijmy inaczej. Jestem Harry.
-Miło mi. Jestem [twoje imionko]. Okee, tylko nie podrywaj kolejnej osoby w ten sposób, bo to jest naprawdę dziecinne.
-Ale zawsze działa!
Popędziliście do Starcbucks'a na kawę.

***********************************************************************************

To tyle jak na dobry początek. Jak możecie zostawcie jakieś komenty. Z góry thx.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz